محل تبلیغات شما
اگه اهل آماربازی و تحلیل آماری پیج اینستاگرامتون بوده باشید، حتما بارها عبارت impression و reach رو مشاهده کردید و تفاوت این دو رو به طور دقیق متوجه نشدید. اگر هم نمی دونید که چطور می شه آمارهای اینستاگرام رو مشاهده کرد کافیه به آموزش مشاهده آمار بازدید پست های اینستاگرام سری بزنید.

توی بعضی از وب سایت ها دیدم به قدری این ماجرای ایمپرشن و ریچ رو سخت و بزرگ کردن که نه تنها کمکی به فهم ماجرا نمی کنه بلکه بیشتر افراد رو گمراه می کنه.
معنا و مفهوم این دو عبارت خیلی ساده هست:

Impression یعنی تعداد کل بازدیدهای یک پست و reach یعنی تعداد کل بازدیدکننده های یک پست. به همین سادگی!

اما قسمت جالب ماجرا اینجاست:

به دلیل اینکه بعضی از افراد، یه پست رو چندین بار به دلایل مختلف مشاهده می کنن، همیشه میزان ایمپرشن بیشتر از ریچ هست. 

بذارید براتون مثالی بزنم. شما یک پستی رو در اینستاگرام منتشر می کنید و من پست شما رو یکبار ساعت 8 صبح، یکبار ساعت 2 بعد از ظهر و یک بار ساعت 20 شب می بینم (یعنی من یک نفر، مجموعاً سه بار می بینم). در واقع من برای شما 1 ریچ و 3 ایمپرشن آوردم.

امیدوارم تفاوت این دو مورد رو تونسته باشید به سادگی درک کنید.

انواع چای و مضرات آن

تاریخچه شرکت سونی

نقش تلاش برای یادگیری عبارت های زبان فرانسه در کلاس های زبان

رو ,یک ,پست ,اینستاگرام ,ایمپرشن ,مشاهده ,این دو ,و reach ,یک پست ,رو مشاهده ,تعداد کل

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

jotunaha liacomneli ymiltratid romsbilimpo شهر رویا ، دانلود فیلم ایرانی با کیفیت عالی Mary's collection hypergtotperf صبا موزیک : آهنگ وبلاگ الهام Design City